Szanowni Państwo,

Na konferencji zwołanej przez Premiera i Ministra Zdrowia, pomimo wcześniejszych zapewnień rządu, że nie będzie kolejnego lockdown’u

dla branży fitness, działalność basenów, aquaparków i siłowni zostanie zawieszona.

Restrykcje te mają obowiązywać od 17 października 2020 roku (najbliższa sobota).

Na czas zamknięcia obiektów sportowych oferujemy dostęp do usług online – Strefy VanityStyle, na której znajdą Państwo m.in.:

- ponad 200 różnorodnych treningów online (w tym dla całej rodziny),

- kurs jogi od podstaw,

- codzienne treningi na żywo,

- webinary z dietetykami,

- kody do treningów on-line prowadzonych przez nasze obiekty partnerskie,

- artykuły i video porady psychologów,

- materiały dla dzieci.

Jeśli dostęp do Strefy VanityStyle nie jest w stanie zastąpić Użytkownikom dostępu do obiektów sportowych na czas ich zamknięcia, a płatności za karty sportowe dokonywali za pośrednictwem PayU, mogą ubiegać się o zwrot środków poprzez wypełnienie formularza https://www.vanitystyle.pl/zgloszenie-zwrotu.

Jeżeli wpłata na listopad była pierwszą płatnością (wydanie nowej karty od listopada) wówczas zwrot musi być zgłoszony przez Platformę eVS  https://e.vanitystyle.pl/employee/login/ .

Informujemy, ze zgłoszenia zwrotu środków będą realizowane w kolejności wpłynięcia, dlatego bardzo prosimy o cierpliwość.

Przypominamy, że dokonanie zwrotu opłaty za kartę spowoduje jej dezaktywację i uniemożliwi logowanie do Strefy VanityStyle oraz korzystanie z obiektów sportowych po odwieszeniu działalności branży fitness.

Zachęcamy do pozostania z nami i korzystania ze Strefy VanityStyle.

Szanowni Państwo,

W związku z oficjalnym ogłoszeniem terminu otwarcia obiektów sportowo-rekreacyjnych (06.06.2020 r.) przypominamy, że zgodnie z wcześniej wysłaną komunikacją, oddanie 4 wizyt dla Użytkowników posiadających Program FitSport (dotyczy abonamentów aktywnych  w marcu) będziemy realizować od  1–ego miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym zostały otwarte obiekty sportowo-rekreacyjne. Wobec powyższego dodatkowe wizyty zostaną oddane w lipcu 2020 r.

Aby móc doliczyć dodatkowe wizyty Użytkownicy muszą mieć opłacony abonament w lipcu.

Drodzy Klienci

Wszystkie szczegóły związane z rozliczeniem za abonamenty zostaną przesłane mailowo do naszych użytkowników posiadających aktywne karty. 

W tej niepewnej sytuacji, gdzie nie wiemy od kiedy dokładnie obiekty sportowe będą otwarte oraz w trosce o Wasze zdrowie, kondycję fizyczną oraz dobre samopoczucie,

cały czas szukamy dla Was nowych rozwiązań, dlatego nie zwalniamy tempa!

Oddajemy do Waszej dyspozycji Strefę ON-LINE VanityStyle, dostępną dla wszystkich posiadaczy naszych aktywnych kart sportowych,

na której regularnie będą pojawiać się:

-> treningi LIVE – dostosowane zarówno do potrzeb osób, które ćwiczą regularnie, jak i tych, które dopiero zaczynają dbać o kondycję fizyczną

-> webinary LIVE ze specjalistami z różnych dziedzin

-> dedykowane treningi on-line

-> materiały eksperckie z zakresu psychologii, rozwoju i  dietetyki

-> animacje dla dzieci

-> dodatkowe materiały edukacyjne

-> audiobooki oraz e-prasa

-> konsultacje z trenerami i dietetykami

-> dostęp do serwisu PLAYER.PL (wideo i telewizja internetowa)

 

Zostań z Nami

Strefa ON-LINE VanityStyle

 

 

Szanowni Państwo,

  • Pragniemy poinformować, że  z początkiem maja 2020 „zamroziliśmy”  wszystkie abonamenty do czasu otwarcia obiektów sportowo-rekreacyjnych.
  • Oznacza to, że przez cały ten okres karty opłacone w marcu i/lub kwietniu będą oznaczone jako nieaktywne,
  • a możliwość dokonania kolejnej płatności zostanie tymczasowo wyłączona.
  • W miesiącu otwarcia obiektów dokonamy zmiany statusu wcześniej opłaconych kart z nieaktywnych na aktywne.
  • Przywrócimy również możliwość dokonywania płatności na kolejne miesiące.

Szanowni Państwo,

  • Dnia 13 marca 2020 roku decyzją Rządu, w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego nastąpiła decyzja, iż od 14 marca 2020 roku
  • zostają zamknięte obiekty sportowe, z których korzystają Państwa pracownicy oraz ich bliscy. Znaleźliśmy się w niezwykle trudnej i nowej dla wszystkich sytuacji,
  • która wymaga podjęcia nadzwyczajnych rozwiązań i solidarnego współdziałania.
  • W związku z tym w załączeniu kieruję list od Zarządu VanityStyle,
  • który przedstawia wypracowane w ciągu ostatnich godzin rozwiązanie.
  • W przypadku pytań do Państwa dyspozycji pozostaje dedykowany Opiekun (Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Klientem)
  • oraz osoba odpowiedzialna za rozwój programów sportowych (Key Account Manager).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień, dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Cookies, dostępnej w zakładce "Polityka strony"
OK